پودر سوپر وی کارن 1050 گرمsuper whey pnc
سوپر-وی-پی ان سی
0 (0)

0دیدگاه کاربران

برچسب:

در انبار موجود نمی باشد

پودر سوپر وی کارن 1050 گرمsuper whey pnc

0 (0)

0دیدگاه کاربران

برچسب:

موجود

ویژگی های محصول
  • مناسب برای افزایش حجم عضلات و پیشگیری از تحلیل عضلانی پس از ورزش
  • تقویت کننده سیستم ایمنی بدن و افزایش مقاومت در برابر ابتلا به بیماری ها
  • تامین کننده ۱۰۰ نیاز روزانه از ۱۲ نوع ویتامین مختلف در هر وعده مصرفی
  • موثر در به تاخیر انداختن خستگی و تسریع بازتوانی عضلات پس از تمرین
  • دارای ۴۴% پروتئین شامل مخلوطی از انواع پروتئین های شیر و آب پنیر
  • هر پیمانه ۳۵ گرمی ۱۴۱,۵ کالری
  • دارای ویتامین ها و مواد معدنی
  • + موارد بیشتر - بستن

1,076,820 تومان

نقد و بررسی

پودر سوپر وی کارن 1050 گرم

مکمل ورزشی سوپر وی کارن از پروتئین غلیظ شده آب پنیر و شیر تشکیل‌شده و یک مکمل کارا و فوق‌العاده برای ورزشکاران است زیرا حاوی مقادیر بالایی پروتئین، اسیدهای آمنیه ضروری و اسیدهای آمینه شاخه‌دار است. علاوه بر این، از دیگر مزایای این محصول می‌توان به افزایش ساخت پروتئین وی، افزایش عملکرد سیستم ایمنی بدن و قدرت آنتی‌اکسیدانی آن اشاره کرد.

ویتامین های به کار رفته در این مکمل ورزشی به شرح زیر است:

  • ویتامین A: این ویتامین در جلوگیری و حذف عفونت‌های پوست، سلامت مو، دندان‌ها و لثه‌ها بسیار اهمیت دارد. ویتامین A نفوذپذیری مویرگ‌های خونی را افزایش داده و لذا موجب اکسیژن‌گیری بیشتر و بهتر بافت‌ها می‌شود. در جلوگیری از پیری زودرس، افزایش امید به زندگی و تقویت نیروی جوانی نیز موثر است.
  • ویتامین C
    ویتامین C یک ویتامین محلول در آب است که جهت رشد و تکامل طبیعی به ویژه در کودکان اهمیت دارد. این ویتامین برای رشد و ترمیم بافتی در تمام بخش‌های بدن مورد نیاز است و در تشکیل کلاژن، پروتئین مهم در ساخته شدن پوست، تاندون‌ها، لیگامنت‌ها و رگ‌های خونی نیز نقش فعالی دارد. ویتامین C در بهبود زخم‌ها و ترمیم و تقویت غضروف، استخوان و دندان‌ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از انواع آنتی‌اکسیدان‌های موجود در بدن است از دیگر آنتی‌اکسیدان‌های معروف ویتامین E و بتاکاروتن است. آنتی‌اکسیدان‌ها موجب جلوگیری از آسیب رادیکال‌های آزاد در بدن می‌شوند.
  • ویتامین D
    رشد و تقویت استخوان‌ها تا حدود زیادی وابسته به ویتامین D است. این ویتامین محلول در چربی بوده و در متابولیسم طبیعی کلسیم مورد نیاز است. ویتامین D برای جلوگیری از بروز بیماری ریکتز (Rickets) ضروری است. این بیماری ناشی از کمبود ویتامین D، کودکان را درگیر کرده و علایم آن تشکیل ناقص و غیر طبیعی استخوان، اختلال در مصرف کلسیم در بدن و ضعف ناشی از آن است. ویتامین D به جذب کلسیم، فسفر و سایر مواد معدنی از سیستم گوارشی کمک می‌نماید. همچنین غدد پاراتیروئید برای انجام عملکرد طبیعی خود به آن نیازمند می‌باشند. غدد پاراتیروئید مقادیر کلسیم در خون را تنظیم می‌کند.
    ویتامین D به هنگام کودکی و نوجوانی در تشکیل دندان‌ها و استخوان‌ها بسیار اهمیت دارد. وجود مقادیر مناسب ویتامین D در بدن به هنگام بارداری علاوه بر داشتن منافع زیاد برای مادر، در تکامل طبیعی نوزاد نیز بسیار موثر است.
  • ویتامین E
    ویتامین E یک آنتی‌اکسیدان است که از بدن در مقابل آسیب ناشی از رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. رادیکال‌های آزاد به سلول‌ها، بافت‌ها و اندام‌های بدن آسیب می‌رسانند و در بسیاری از بیماری‌ها نقش دارند. ویتامین E همچنین در تشکیل گلبول‌های قرمز خون شرکت کرده و در استفاده از ویتامین K به بدن کمک می‌کند. تاثیر ویتامین E در جلوگیری از سرطان، بیماری قلبی، زوال عقلی، بیماری‌های کبدی و سایر اختلالات در دست بررسی است. ویتامین E در مقادیر کم می‌تواند از قلب محافظت نماید. بهترین راه برای بدست آوردن ویتامین‌های ضروری کافی داشتن رژیم غذایی متعادل حاوی انواعی از غذاها است.
  • فسفر
    فسفر فراوان ترین آنیون درون سلولی در بدن انسان به شمار می‌آید. فسفر در بدن جهت ذخیره و متابولیسم انرژی، استفاده از ویتامین‌های گروهB، بافری کردن مایعات بدن، ترشح یون‌های هیدروژن از کلیه و عملکرد صحیح عضله و عصب و نیز حفظ تعادل کلسیم مورد نیاز است. فسفر در تشکیل استخوان‌ها و دندان‌ها و جهت داشتن استخوان‌ها و بافت‌های نرم سالم ضروری است. عدم وجود مقادیر کافی فسفات در بدن ایجاد هیپوفسفاتمیا (فسفات کم در خون) می‌کند که می‌تواند خطرات فراوانی برای سلامتی ایجاد کند.
  • کلسیم
    کلسیم یکی از مهمترین مواد معدنی در رشد، سلامت و تولید مثل بدن انسان است. در ساخته شدن طبیعی دندان‌ها و استخوان‌ها شرکت کرده و می‌توان گفت که مقادیر مناسب و کافی آن در طول زندگی می‌تواند از بروز اوستئوپروزیس (osteoporosis) جلوگیری نماید. کلسیم در فرآیندهایی چون انعقاد خون، انتقال پیام‌های عصبی، انقباض عضلانی و آزادسازی تعدادی از هورمون‌ها نقش دارد. همچنین برای ضربان‌های طبیعی قلب وجود کلسیم ضروری است.
نمایش کامل نقد و بررسی
کیفیت
0
قیمت
0
قیمت نسبت به کیفیت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش