قرص مکسی ژنو پلاسmaxijeno plus
قرص-مکسی ژنو-پلاس
0 (0)

0دیدگاه کاربران

برچسب:

در انبار موجود نمی باشد

قرص مکسی ژنو پلاسmaxijeno plus

0 (0)

0دیدگاه کاربران

برچسب:

موجود

ویژگی های محصول
  • قرص روکشدار مکسی ژنو پلاس رزاویت از جمله مکمل‌هایی است که با ترکیبات منحصر به فرد به سلامت مفاصل، غضروف‌ها و استخوان‌ها کمک موثری می‌کند.

359,700 تومان

نقد و بررسی

قرص مکسی ژنو پلاس

قرص روکشدار مکسی ژنو پلاس رزاویت 

به ازای هر دو عدد قرص حاوی ۱۵۰۰ میلی گرم گلوکزآمین هیدروکلراید، ۸۰۰ میلی گرم کندرویتین سولفات، هیالورونیک اسید، ۷۵۰ میلی گرم متیل سولفونیل متان(MSM) بوده که در ادامه به توضیح عملکرد هر یک از آنها می‌پردازیم:

  1. گلوکزآمین هیدروکلراید
    گلوکزآمین هیدروکلراید جهت التهاب مفاصل و استخوان، روماتیسم مفصلی، گلوکوم، اختلال فک به نام اختلال مفصل گیجگاهی-فک، درد مفاصل، کمر درد، کاهش وزن استفاده می‌شود. گلوکوز آمین جهت ساخت بالشت اطراف مفصل استفاده می‌شود. در بیماری التهاب استخوان و مفاصل، این بالشت نازک و سفت می‌شود. مصرف گلوکوز آمین هیدروکلرید به عنوان مکمل ممکن است مواد لازم جهت ترمیم این بالشت را تامین کند.
  2. کندرویتین سولفات
    کندرویتین سولفات ماده شیمیایی است که به صورت نرمال در ساختار غضروف اطراف مفاصل در بدن پیدا می‌شود. سولفات کندرویتین به منظور درمان آرتروز استفاده می‌شود.  در آرتروز، غضروف مفاصل از بین می‌رود. استفاده از کندرویتین سولفات که یکی از بلوک‌های ساختمانی غضروف است ممکن است این روند را کاهش دهد.
  3. هیالورونیک اسید
    هیالورونیک اسید به رشد سلول‌ها و بافت‌های جدید و خصوصا رشد و تکامل غضروف و استخوان کمک می‌کند. همچنین این ماده نقش مهمی در کاهش التهاب و درد مفاصل ناشی از آسیب یا تحلیل رفتن بافت دارد. علاوه بر آن می‌توان گفت مشکلات مفصلی مانند درمان آرتروز، سندرم شانه یخ زده، روماتیسم مفصلی، پیچ خوردگی مچ پا، سندروم آرنج آلبو یا تنیس بازان و تقویت استخوان‌ها با این ماده حل می‌شود.
نمایش کامل نقد و بررسی
کیفیت
0
قیمت
0
قیمت نسبت به کیفیت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش