قرص کلاژن گلدcollagen gold
کلاژن-گلد
0 (0)

0دیدگاه کاربران

برچسب: ,

در انبار موجود نمی باشد

قرص کلاژن گلدcollagen gold

0 (0)

0دیدگاه کاربران

برچسب: ,

موجود

ویژگی های محصول
  • کمک به درمان لک پوستی ناشی از آفتاب
  • حاوی کلاژن هیدرولیز نوع ۱ و ۳
  • ضد چروک و جوان کننده پوست
  • کمک به حفظ سلامت پوست
  • رفع تیرگی پوست
  • + موارد بیشتر - بستن

542,900 تومان

نقد و بررسی

قرص کلاژن گلد

همانطور که می‌دانید کلاژن در زیبایی و تقویت پوست نقش پررنگی ایفا می‌کند. حدود یک سوم از پروتئین‌های بدن را کلاژن تشکیل می‌دهد که همین مسئله نشانگر اهمیت این پروتئین است. کلاژن جزو اصلی‌ترین ساختار بافت همبند بدن مانند پوست است که استحکام و قوام آن را تامین می‌کند. اما متاسفانه تولید کلاژن همیشگی نیست و با افزایش سن، مقدار تولید کلاژن کمتر می‌شود. علاوه بر این عواملی مانند سیگار کشیدن و نور خورشید نیز بر روند کاهش کلاژن تاثیرگذار هستند. همین اتفاق موجب ایجاد چین و چروک و تضعیف پوست می‌گردد.

اما خبر خوب این است که پروتئین کلاژن از طریق مکمل‌ها قابل تامین می‌باشد. یکی از انواع این مکمل‌ها قرص کلاژن گلد آدریان است که با تامین کلاژن مورد نیاز بدن، به کاهش چین و چروک و جوان‌سازی پوست کمک می‌کند. این قرص در بسته‌های ۶۰ عددی و توسط شرکت توسعه طب آدریان سلامت تولید می‌شود.

این مکمل پوست، علاوه بر کاهش چین و چروک، در آبرسانی پوست، حفظ خاصیت ارتجاعی پوست، افزایش استحکام و تقویت پوست، رفع تیرگی‌ها و کمک به درمان لک‌های پوستی ناشی از آفتاب نیز موثر شناخته شده است. وجود کلاژن هیدرولیز شده در ترکیبات این قرص باعث شده که بتواند در لایه‌های عمیق‌تر پوست نفوذ کرده و با افزایش آبرسانی و هیدراته کردن پوست، باعث تقویت خاصیت ارتجاعی آن شود.

نمایش کامل نقد و بررسی
کیفیت
0
قیمت
0
قیمت نسبت به کیفیت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش